اگر چه موضوع برند سازی برای شهرهای ایران و لزوم اجراي آن، چند سالی است که از طریق برگزاری کنفرانسهای مختلف و کتابها و مقالات گوناگون مطرح و به ادبیاتی نسبتا رایج در حوزه شهری بدل شده است اما با این وجود هنوز اجرای این پروژهها به گونه اي ملموس ديده نشده است.
نام اصفهان در میان شهرهای ایران در سه سال گذشته به عنوان مجموعهای که بهدنبال اجرای پروژه برند شهري است همواره مطرح بوده و هر از گاهی اخباری در زمینه پروژه برند اين شهر به گوش میرسیده است.
اكنون متولیان اين پروژه شامل استانداری، شهرداری، ارشاد، میراث فرهنگی و گردشگری، صدا و سیما و اتاق بازرگانی صنعت معدن و کشاوری استان اصفهان با معرفی یک وب سایت به آدرس www.Esfahanbrand.com اقدام به جمع آوری دیدگاههاي متخصصان در زمینه 32 اثر رسیده از سوي آژانسهای برتر تبلیغاتی کشور به دبیرخانه برند شهری اصفهان كردهاند.
در کنار این نظر خواهی، از متخصصین امر دعوت به عمل آمده تا در صورت داشتن پیشنهاد جدید، آثار خود را حداکثر تا تاریخ 20 بهمن ماه به ایمیل این دبیرخانه (Info@esfahanbrand.com) ارسال كنند.
شرایط شركت در این فراخوان در وب سایت مزبور آمده است. برنده نهایی شعار برند شهری اصفهان، در هفته اصفهان (اردیبهشت) معرفی ميشود.
نظر شما